دیدار محمد ارغوان با نماینده ولی فقیه در تویسرکان

سفر یک روزه ی رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان آقای ارغوان به شهرستان تویسرکان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه، اعضای محترم هیئت رئیسه اتاق اصناف، خانواده گرانقدر و معظم شهدا و تعدادی از تولید کنندگان فرش

دیدار یک روزه ارغوان با نماینده ولی فقیه در تویسرکان
سفر یک روزه ی رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان به شهرستان تویسرکان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه، اعضای محترم هیئت رئیسه اتاق اصناف، خانواده گرانقدر و معظم شهدا و تعدادی از تولید کنندگان فرش

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان به همراه جناب سرهنگ حسام طاهر رئیس محترم سازمان بسیج اصناف استان و جناب آقای عسگری مشاور محترم رئیس در اجلاس اتاق اصناف تویسرکان حضور به هم رسانده و با برخی از مسئولین و مدیران تویسرکان دیدار نموده و در مورد مسائل و مشکلات پیش روی این شهرستان گفتگو نمودند.

دیدار با حجت الاسلام حسینی‌مجد امام جمعه ی محترم تویسرکان از دیگر برنامه های رئیس محترم اتاق اصناف مرکز استان بود.
در این دیدار حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به موقعیت نظام جمهوری اسلامی و توجه به ارزش‌های مقدس، افزود:
حفظ وحدت و انسجام مهمترین رکن در جامعه است که باید مدنظر همه آحاد مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد:
امروز و در این شرایط حفظ وحدت از هر چیزی در جامعه مهمتر است و باید کاری کنیم که انسجام حفظ و تقویت شود.
وی حفظ وحدت را از مهمترین اولویت‌ها و موضوعات مهم در جامعه برشمرد و افزود: همه باید در زمان‌ها و بحران‌های مختلف، حفظ انسجام مردم و وحدت را مد نظر قرار دهیم.

سپس در ادامه ی این دیدار صمیمی جناب آقای ارغوان رئیس محترم اتاق اصناف مرکز استان همدان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه رجب گزارشی از اقدامات و فعالیتهای اتاق اصناف اعم از حوزه ی بازرسی و نظارت بر بازار، راه اندازی سایت اداری، آموزش علمی و عملی اعضای محترم هیئت مدیره های جدید الورود در اتحادیه‌های ‌های صنفی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصناف و بازاریان، راه اندازی کمیسیون های تخصصی اتاق اصناف، تجهیز و تکمیل حسینیه شهدای مدافع حرم، آموزش تخصصی مشاورین املاک و خودرو و اخذ آزمون‌فنی و حرفه‌ای و …..را بیان نمود.

ارغوان در ادامه با توجه به در پیش رو بودن اعیاد ملی و مذهبی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های اتاق اصناف مرکز استان را از قبیل فضاسازی بازار، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدای اصناف، سایر برنامه های متنوع و مختلف را تشریح نمود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی تمام قشرهای جامعه نقش داشتند ولی نقش اصناف و بازاریان نقش کلیدی واثرگذاری بوده و چه در زمان انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در راستای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، اشاره نمود:
استکبار و صهیونیسم به تحریم های خود علیه نظام اسلامی افزوده اند، که نقش آحاد اصناف و بازاریان در این جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی در پایان خواستار پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور پرشور اصناف در مراسمات ملی و مذهبی خصوصا شرکت در انتخابات پیش رو شد.
🗳🗳🗳🗳🗳🗳


رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان در ادامه ی بازدید از شهرستان تویسرکان با خانواده ی معظم شهید چنگیز دیدار نموده و ضمن دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار با اهدای لوح سپاس و نشان سرو از این خانواده تقدیر نمود.

در ادامه ی بازدید رئیس محترم اتاق اصناف مرکز استان همدان از شهرستان تویسرکان وی با تعدادی از بانوان تولیدکنندگان فرش دیدار نمود و ضمن تشریح اقدامات لازم و ضروری اتحادیه‌های صنفی، به ارائه ی راهبردهای گسترش ارتباطات و تعامل با استان های دیگر در این اتحادیه پرداخت.
ارغوان ضمن تأکید بر حفظ هنرصنعت فرش دستباف به عنوان میراث معنوی کشور، اهتمام نسبت به ارتقاء جایگاه سطح اتحادیه در مناسبات عمومی این صنف ـ صنعت، گسترش اقدامات موثر در حوزه‌های وسیع مربوط به فرش دستباف، توجه به موضوعات تخصصی در ساختار تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی اتحادیه و… از جمله موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف مرکز استان بر آن‌ها تأکید نمود.

در پایان رئیس اتاق اصناف مرکز استان به بازدید از بخش‌های مختلف اتاق پرداخته و ضمن گفت‌وگو با پرسنل اتاق از نزدیک با روندهای اجرایی و عملیاتی فعالیت های اتاق اصناف تویسرکان آشنا شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا