تشکیل کمیسیون گردشگری در اتاق اصناف مرکز استان همدان

🔹رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت با توجه به ظرفیت های گردشگری موجود در بازار و ساماندهی این موضوع به منظور حضور گردشگران، لزوم تشکیل این کمیسیون در اتاق اصناف امری ضروری محسوب می شود.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ، ارغوان گفت تشکیل کمیسیون گردشگری در سالجاری یکی از اهداف اتاق اصناف همدان بوده و از این رو جلسات متعددی به این منظور تشکیل شده است.

🔹در این جلسات درباره شیوه‌ نامه چگونگی تشکیل و اداره کمیسیون‌ گردشگری موضوعاتی مطرح شد و مقرر شد نقطه‌ نظرات اصلاحی این شیوه‌نامه در کمیته‌ای متشکل از 7 نفر که اعضای آن مشخص شدند، بررسی شده و جمع‌ بندی آن در نشست بعدی مطرح شود.

🔹رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان  با اشاره به قدم‌های متفاوتی که قرار است در این دوره از کار هیئت رئیسه برای ارتقای جایگاه بخش خصوصی برداشته شود، اظهار داشت: کمیسیون‌ها بازوان اصلی مشورتی اتاق اصناف هستند و در این بین باید در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی خود فعالیت کنند. نظام ارزیابی هم روی این نکته بسیار حساس است و ملاک عمل قرار می‌دهد.

🔹آقای محمد ارغوان ادامه داد: در ابتدای شروع فعالیت کمیسیون‌ها  باید درباره دو نکته به یک تفاهم برسیم.؛ اول شیوه‌ نامه برگزاری و فعالیت کمیسیون‌، که نقشه راه حرکت است و دوم برنامه‌ها و پروژه‌های اصلی کمیسیون‌ که قرار است در این دوره که تا کنون مغفول مانده است دنبال شوند.

🔹ارغوان تصریح نمود: اگر اتاق اصناف همدان موضعی درباره ی یک مسئله اتخاذ می‌کند ممکن است مورد اختلاف سایر ارکان باشد. در این باره توجه به این اصل لازم است که موضع نهایی اتاق اصناف با در نظر گرفتن منافع اصناف شریف استان جمع‌ بندی خواهد شد.

🔹وی اضافه کرد : در واقع اتاق اصناف با توجه به دیدگاه‌هایی که از سوی ارکان مختلف اتاق مرکز استان دریافت می‌کند و با در نظر گرفتن منافع اصناف زحمتکش دارالمومنین و دار المجاهدین، اعلام موضع خواهد کرد./ح/

برگرفته از:


اتاق اصناف ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا