ملاقات مسئولان اتاق اصناف مرکز استان همدان با معاون امور عمرانی استاندار همدان

ملاقات جناب آقای ارغوان رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان همدان، آقای عسگری مشاور محترم رئیس اتاق، جناب آقای داراب پور مدیر اجرایی محترم اتاق و آقای زارعی مدیر واحد پلمب اتاق اصناف مرکز استان همدان با جناب آقای یوسفیان معاون امور عمرانی استانداری همدان

در ابتدای این دیدار جناب آقای یوسفیان معاون امور عمرانی استاندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت:
️عملکرد، همراهی و تعامل اتاق اصناف، کسبه و بازاریان شریف همدان به ویژه در شرایط خاص و بزنگاههای حساس ستودنی است.

️اصناف و بازاریان، مردم و مجموعه مدیران همچون تسبیح سه مجموعه به هم متصلی هستند که بودن آنها در کنار هم اثرگذاری بالایی دارد.

️مردم فهیم، متدین و بافرهنگ دارالمومنین و دارالمجاهدین با همراهی خوب خود با دستگاههای اجرایی، کمک حال مجموعه مدیریت شهری هستند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

️تبلور این همراهی و همکاری و انجام کار گروهی، جلب رضایت‌مندی مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود که به خوبی در این شهر رقم خورد.

️مردم ولی نعمت ما هستند، باید قدر آنها را بدانیم و با صداقت و شفافیت با مردم حرف بزنیم.

در ادامه رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با اشاره به سوابق و تجارب مهندس یوسفیان در سمت های مختلف مدیریتی، انتصاب وی را به سمت معاون امور عمرانی استانداری همدان تبریک و ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان برخی موانع عمرانی فعالین اقتصادی استان تسهیل گردد.

محمد ارغوان فزود:
نقش اتاق اصناف در مدیریت بازار بسیار مهم است و اصناف باید در جهت حفظ بازار و تامین اقلام مورد نیاز و اساسی مردم همکاری لازم با کارگروه‌ تنظیم بازار شهرستان داشته باشد.
سپس در ادامه ارغوان اظهار کرد: با ایجاد فضای تعامل بین اصناف و مسئولین بسیاری از مشکلات مردم و صنوف برطرف خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان افزود: اصناف به رغم وجود مشکلات مختلف از جمله زحمتکشان شهر محسوب می‌شوند که اقدامات لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت این قشر با جدیت اعضای هیئت رئیسه پیگیری می‌شود.

وی ضمن تأکید بر افزایش نظارت بر بازار و هماهنگی بین دستگاهی، بیان کرد:
امید است با همکاری و تعامل همه ی مسئولین شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم از ظرفیت این مجموعه وسیع برای بهبود روزافزون فضای کسب و کار و اشتغال بهره‌مند شویم.

همچنین در این نشست مسائل روز و مشکلات مربوط به اتاق اصناف مرکز استان مطرح و‌ تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا